o mnie

        Już od 2003 r.od kiedy podjęłam pracę z dziećmi z różnymi dysfunkcjami ,mam okazję wspierać i obserwować rozwój dzieci, które rozpoczynają swoją edukacyjną podróż po świecie nauki i zabawy. Jestem mamą trójki cudownych dzieci, które tak jak inne - uczę  i każdego dnia uczę się od nich. Każdy dzień niesie ze sobą nowe wyzwania i nowe drogi do pokonania. Swoim uśmiechem chciałabym podzielić się z innymi. Chciałabym , aby każde dziecko odnalazło w sobie siłę i motywację do pokonania własnych lęków i niepewności. Aby poznając świat czerpali z jego bogactw, a będąc dorosłymi mogli się światu odwdzięczyć.


Nazywam się Urszula Czakon – jestem nauczycielem dyplomowanym, terapeutą pedagogicznym  i logopedą.
Ukończyłam studia pedagogiczne  na Uniwersytecie Marie Curie- Skłodowskiej w Lublinie oraz Podyplomowe Studia z zakresu Logopedii na tej samej uczelni. Wybrałam pracę z dziećmi z różnymi możliwościami i deficytami, ponieważ właśnie w takiej pracy często „pracy u podstaw” realizuję swoje marzenia o pomocy dzieciom.
Zdobywałam doświadczenie pedagogiczne podczas praktyk studenckich oraz przy okazji wolontariatu, w takich placówkach jak:
·         Szkoły i przedszkola Specjalne (Lublin)
·         Warsztaty Terapii Zajęciowej (Lublin)
·         Poradnie Psychologiczno-Pedagogiczne (Lublin i Lubartów)
·         Gabinet Terapii Logopedycznej (Lubartów)
·         Domy dziecka (Lublin)

Ukończyłam kursy i szkolenia:

·         szkolenie ROZWÓJ OSOBISTY DZIECKA MONITORING I EWALUACJA
·         szkolenie Polskiego Związku Niewidomych DLA NAUCZYCIELI UCZĄCYCH SŁABO WIDZĄCYCH I NIEWIDOMYCH UCZNIÓW W SZKOŁACH OGÓLNODOSTĘPNYCH,
·         Jak prowadzić rozmowy, korespondencję i zawierać kontrakty z rodzicami?
·         warsztaty pt. „PRÓBA ROZPOZNANIA ZABURZENIA I SPOSOBY PRACY Z DZIECKIEM Z ZESPOŁEM NADPOBUDLIWOŚCI PSYCHORUCHOWEJ Z ZABURZENIAMI KONCENTRACJI UWAGI (ADHD),
·         w warsztatach przedmiotowo – metodycznych w zakresie TWORZENIA PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH W PLACÓWKACH WYCHOWANIA POZASZKOLNEGO,
·         Terapia Neurobiologiczna
·         Tutoring – nowoczesna metoda wspierania rozwoju ucznia
·             uczestniczyłam w KONFERENCJI PRAWA DZIECI I DOROSŁYCH Z AUTYZMEM DO EDUKACJI I TERAPII – POTRZEBY A RZECZYWISTOŚĆ
uczestniczyłam również w szkoleniach:
·              Skuteczne komunikowanie się i informacja zwrotna,
·              Dysleksja uczniów
·             Zmiany w orzeczeniach i opiniach wydawanych przez Poradnię


A po pracy…

…interesuję się kreacją artystyczną w szerokim tego słowa znaczeniu. Od rysunku , fotografii, florystyki po dekorowanie przedmiotów i wnętrz. Lubię obserwować naturę i zatracać się w jej ciszy. Żeby tylko był czas na to wszystko...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz